Friday, December 11, 2009

Sumbangan aku..

Salam,

Aku ada buat iklan kat blog kawan-kawan tentang paper work loan untuk ternakan kambing yang aku boleh bagi free... Memang ada respon, ada yang dah dapat pun paper work yang aku emel. Semoga mereka semua berjaya mendapat pinjaman yang diperlukan. Aku bagi free je sebab aku dapat pun free dari romatech agro, kalau nak bagi sumbangan boleh bagi kat romatechagro. Tokey romatech agro tu aku jumpe kat bicara jutawan. Bicara jutawan tu ramai otai-otai, jutawan pun ada dalam tu tapi dorang memang takkan ngaku sebab low profile. Kat dalam tu lah aku kenal orang kita yang ikhlas bantu-membantu satu sama lain. Aku gaduh pasal politik pun dalam tuh, hehehe... tapi bila masuk thread bisnes boleh jadi kawan. Itu yang menariknya bicara jutawan tu. Berbalik pasal paper work, aku tau memang pening kepala buat paper work ni kalau takde contoh. Buktinya paper work aku pun makan masa yang lama untuk disiapkan. Itu pun sebab aku dapat paper work dari romatech agro. Buat kawan-kawan semua, doakanlah aku dapat loan ye. Mudah untuk segala projek aku berjalan.

Kali ni aku tak masukkan gambar, saje je aku update blog aku ngan masukkan template baru. Yelah, pasal ladang tapi background bunge, tak relevan kata wife aku.. hehehe... Buat makluman semua, aku dah bagi notis 3 bulan perletakan jawatan aku sebagai eksekutif kejuruteraan sistem di sebuah kilang besi gergasi di Banting ni. Orang Banting taulah kilang ape... hehehe... 5 tahun lebih aku keje kat kilang tu, macam-macam pengalaman aku dapat. Dapat kerja ape??? Aku tak apply pun job kat mana-mana. Aku nak tumpukan perhatian penuh kat projek-projek bapak aku tu, campur handle kedai baju ngan ternak ayam kampung ori je... Bak kata orang putih, I am a master of my fate and I am a master of my soul!!!!

Apa nak hairan aku berhenti kerja? CEO pun ada yang resign, PM pun resign ni kan pulak ordinary people macam aku. Saving dah cukup ke??? Ermm... kalau aku ada rm5 juta pun takde sape berani jamin duit tu takkan habis.. Betul tak??? Penah dengar cerita bekas jutawan dari Thailand yang jual sandwich lepas bisnes dia bungkus??? Aku bukan gelakkan dia, tapi kagum dengan semangat dia bangkit semula selepas kegagalan sementara. Ada orang sampai bunuh diri sebab bisnes bungkus. Kalau nak cari alasan tak nak resign memang berjuta alasan boleh bagi, tapi bagi aku cukuplah setakat ni aku makan gaji. Biar aku tentukan hidup aku sendiri. Bagi yang bahagia makan gaji tu teruskanlah. Buatlah apa yang buat hidup kita bahagia. Janganlah kita cuma mengikut apa yang orang lain lakukan.

Takat ni jelah curahan isi hati aku kali ni, sape-sape yang nak paper work loan kambing free bagitaulah aku. SMS nama, alamat emel dan alamat rumah. Boleh aku buat database kenalan aku dalam bidang ternakan ni. Semuanya percuma, aku tak charge ape pun. Cuma aku mohon doakanlah aku berjaya dan bahagia dalam hidup dan bisnes aku. Banyak lagi agenda aku yang belum terlaksana... Mak Bapak aku, mak bapak mertua aku, anak isteri aku, jiran-jiran aku, orang kampung, rakan-rakan aku dan seluruh insan lain.

Salam dari Azman Bin Rosman.
From Olak Lempit to Malim Jaya then to Kampung Kerayong, KL then to Olak Lempit again!!!

p/s: Butik Polaris ada offer, singgahlah kejap... hehehe.. promote sikit!!!

2 comments:

Anonymous said...

HI..sy nk tnye psl paper work..seriusly..blh cntct sy kt 0173193578

Amisha said...

Saya telah berpikir bahwa semua perusahaan pinjaman online curang sampai saya bertemu dengan perusahaan pinjaman Suzan yang meminjamkan uang tanpa membayar lebih dulu.

Nama saya Amisha, saya ingin menggunakan media ini untuk memperingatkan orang-orang yang mencari pinjaman internet di Asia dan di seluruh dunia untuk berhati-hati, karena mereka menipu dan meminjamkan pinjaman palsu di internet.

Saya ingin membagikan kesaksian saya tentang bagaimana seorang teman membawa saya ke pemberi pinjaman asli, setelah itu saya scammed oleh beberapa kreditor di internet. Saya hampir kehilangan harapan sampai saya bertemu kreditur terpercaya ini bernama perusahaan Suzan investment. Perusahaan suzan meminjamkan pinjaman tanpa jaminan sebesar 600 juta rupiah (Rp600.000.000) dalam waktu kurang dari 48 jam tanpa tekanan.

Saya sangat terkejut dan senang menerima pinjaman saya. Saya berjanji bahwa saya akan berbagi kabar baik sehingga orang bisa mendapatkan pinjaman mudah tanpa stres. Jadi jika Anda memerlukan pinjaman, hubungi mereka melalui email: (Suzaninvestment@gmail.com) Anda tidak akan kecewa mendapatkan pinjaman jika memenuhi persyaratan.

Anda juga bisa menghubungi saya: (Ammisha1213@gmail.com) jika Anda memerlukan bantuan atau informasi lebih lanjut