Wednesday, January 13, 2010

How To Turn Off Pop Up Blocker

Salam semua,

Kali ni aku hanya nak terangkan cara bagaimana nak Turn Off Pop Up Blocker jika guna browser Internet Explorer. Caranya ringkas sahaja.

1. Buka Aplikasi Internet Explorer.

2. Klik pada Tools di Menu Bar.

3. Letakkan penunjuk tetikus pada perkataan Pop Up Blocker.

4. Kemudian klik pada Turn Off pop-up Blocker. (Pilihan ini akan tertera jika Pop-up blocker anda
ON). Jika pop-up blocker anda sememangnya sudah Off maka akan tertera pilihan Pop On Blocker.

Aku ni tak pandai sangat dalam memberi penerangan, harap dapat membantu mereka yang berada di dalam kesulitan.

Jika ada apa-apa soalan boleh terus telefon/sms aku di 019-3025234. Oh ye.. Nama aku Azman Bin Haji Rosman. Semoga ilmu masa aku ambik diploma sains komputer dan degree sains komputer (software engineering) dulu tak berkubur dengan tindakan aku menumpukan sepenuh perhatian dalam bidang pertanian dan penternakan dan melepaskan jawatan Eksekutif Kejuruteraan Sistem di Megasteel Sdn. Bhd.

1 comments:

Susan bowman said...

BERITA BAIK! BERITA BAIK!
Untuk memperkenalkan diri dengan betul,
Ibu saya SUSAN [SYARIKAT PINJAMAN SUSAN BOWMAN]
Saya seorang pemberi pinjaman swasta, syarikat saya menyediakan pinjaman semua jenis dengan kadar faedah 2% sahaja. Ia adalah peluang kewangan di langkah pintu anda, memohon hari ini dan mendapatkan pinjaman cepat anda.
Terdapat ramai di luar mencari peluang atau bantuan kewangan di seluruh tempat dan masih, tetapi mereka tidak dapat mendapatkannya. Tetapi ini adalah peluang kewangan di langkah pintu anda dan dengan itu anda tidak mampu untuk melepaskan peluang ini.
Perkhidmatan ini menjadikan kedua-dua individu, syarikat, lelaki dan wanita perniagaan.
Jumlah pinjaman tersedia antara jumlah pilihan anda untuk maklumat lanjut hubungi kami melalui e-mel:
Susanbowmanloancompany@gmail.com